torsdag 2 januari 2014

http://www.dr.dk/dr1/arvingerne/forside

I december 2012 tager jeg toget til København. Jeg havde fået statistrollen som kunstassistent i hvad der dengang hed Arven efter Veronika. Statisterne opholdte sig i en container/bus, jeg skulle gå til og jeg havde hørt at den var hvid.
Første bedste. Jeg åbner dørren og ser en dame blive sminket.

"Hej! Jeg skal være statist."
 De fortæller, næsten i munden af hinanden at jeg skal gå ind ved siden af. Begge damer er søde og ler. "Hende har jeg set før" tænker jeg. Det havde jeg så også. Damen var Trine Dyrholm
.
Da jeg ankommer til busen mødes jeg af den positive overraskelse, at min film-far Ib også skal være med under dagens optagelser.

Location nummer to er nærmere centrum i København, hvor jeg er forbipasserende. Her lytter jeg mig til positive kommentarer om hvordan min kompanjon og jeg agerer. Hun var meget sød, og jeg har desværre ikke mødt hende siden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar